Marketing automation
Nauwgezette opvolging,
met minimale effort
Met marketing automation creëer je uitgebreide marketingcampagnes en workflows met minimale inspanning.
Bespaar tijd
Automatiseer repetitieve taken en processes die noodzakelijk zijn om contacten en leads zorgvuldig op te volgen.
Grotere betrokkenheid
Communiceer met jouw contacten op het moment dat zij actie ondernemen. Bereik hen met de juiste boodschap, op het juiste moment.
Personaliseer
Verstuur gepersonaliseerde inhoud aan contacten op basis van hun gedrag, interesses en voorkeuren. Dankzij marketing automation doe je dit op grote schaal, en toch individueel.

Automatiseer repetitieve
taken en processen
Via de juiste tools, zorgen wij ervoor dat repetitieve taken en processen geautomatiseerd worden.
E-mailmarketing
Automatiseer e-mailworkflows, zoals welkomstcampagnes, verlaten winkelwagen-e-mails, en follow-upberichten, gebaseerd op specifieke triggers of acties van de ontvanger. Op die manier begeleid je jouw contacten doorheen de buyer journey.
Lead opvolging
Bezorg leads waardevolle informatie en relevante inhoud op verschillende punten in hun aankoopbeslissingsproces. Door jouw leads onder te verdelen in verschillende segmenten, bieden we gerichte e-mails met gepersonaliseerde inhoud.
Sociale media
Het is belangrijk om op regelmatige basis actief te zijn op sociale media. Plan sociale media berichten op voorhand in, en monitor vermeldingen en reacties. Op die manier genereer je voldoende betrokkenheid, en een herkenbaar & vertrouwd merkimage.
Hoe kan marketing automation
jouw processen vereenvoudigen?
Neem contact op voor meer informatie, een eerste kennismakingsgesprek, of een vrijblijvende offerte.